23 Mart 2016 Çarşamba

DİKİŞ DERGİLERİ
Açın müzigin sesini :) bugünki konumuz dikiş dikmek, dikiş deyince çogumuzun aklına annelerimiz ,babanneleriniz geliyor aslında birazda haklıyız eskilerimiz bu konuda iyiymiş.Peki biz kötümüyüz tabiki hayır sadece bizdeki adı dikiş degilde tasarım oluyor tabiki zamane gençleriyiz:) 
Dikiş demek sadece terzilerin tadilat yapması muhabbeti oldu günümüzde çok yanlış bence.Konumuza geri adım atalım hemen dikiş, dikiş tabiki kolay degil özellikle ayrıntıları çok zor olan bir konu en azından benim için hiç yapamadıgım dedigim şey varmı acaba diye bi düşündüm galiba sadece gelinlik :) bi maşallahınızı alırım.
Gelelim dergilerin dikişle ne ilgisi olduguna ,öyle dergiler varki  her ayrıntısını anlatıyor dikişin özellikle singer dergileri bu konuda mükemmel makineleri için o kadar diyemem belki ama dergileri çok iyi tavsiye ederim.Her ayrıntısını anlatıyor dikiş kurslarında anlatılanlardan bile daha iyi, bide öyle bi dergiler varki hazır kalıplı olanlar direk kumaşı alıyorsunuz ve yardımcı malzemeleri , kalıbı çıkarıyorsunuz kumaşı serince üzerine koyup kesiyorsunuz ve dikmeye hazır oluyor bu kadar basit lakin ayrıntısını yapmak profesyonel işi o ayrı bi konuda:) 
Bu dergiler genelde kitap şeklinde oluyor fiyatlarıda çok cazip oldugunu söyleyemem ama dikişe veya tekstile ilgisi olanlar kesinlikle alsınlar ufak bi tavsiye :)
                                 Dikiş kitabı adım adım
                                  
                                  Hazır profesyonel kalıp

Hepinize kocaman sevgiler görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder