3 Mart 2017 Cuma

HİNT DİZİ KIYAFETLERİ

Televizyonla aranız nasıl gençler  hele şu hint dizileri ile benim aram çok iyi   KIYAFET deyincede gözlerimi alamıyorum kıyafetlerinden cıvıl cıvıl renk renk desen desen  tam bir bagımlı  yapıyor kendini  kıyafetler çok hoş duruyor tabi bizim ülkemize göre degil çogu kıyafetleri lakin yinede rengarenk  neon renkler mevcut baya bi derece  helede itaatkar olmaları herkezi tv karşısına  hayran bırakıyor işlemeleri süsleri bide şalları bogazlarına atmaları gerçekten çok farklı  benim gibi düşünen kaç kişiyiz bilmiyorum :) küpelerinide unutmamak lazım şıkır şıkır sallanıyor makyaj desen bi o kadar canlı duruyor  erkekler genelde daha  sade olur lakin bizim ülkemizde o hindistanda bu durum çok farklı oluyor heleki dügünlerinde dahada farklı smokin veya kravat takmıyorlar o bildikleri geleneksel  kültürlerine  uygun olan kıyafetleri seçiyorlar ve giyiyorlar dügünlerindende bahsedelim biraz burunlarına taktıklarını nasıl çıkarıyorlar  bilmiyorum ama çok güzel duruyor kulaklarından başlayıp şunuda unutmamak lazım kırmızı boya sürüyorlar kaşlarının ortasına bide saçının diplerine   bu yazımı burda bitirmek istiyorum  bi dahaki yazıda görüşmek üzere  sevgiyle kalın :)



görseller alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder