26 Mart 2016 Cumartesi

BELÇİKA
Bu havalar ne olucak böyle bi güneşli bi yagmurlu kandırıyor bizi :) 
Üzücü bi konudan bahsetcem bugün içimizi burkan sürekli lanet ettigimiz ve inşallah bitmesini bekledigimiz dua ettigimiz vs. 
Tabiki konu Belçika maglisef (bu arada türkiyedekini paylaşmıyor gibi şeyler duymak istemiyorum  TÜRKİYE zaten canımız vatanımız yurdumuz) şunuda başta belirtmek istiyorum tek üzüldügüm ölü veya yaralı insanlar degil  şimdi bazılarınız farklı düşünebilir lakin hiç düşündügünüz şeyleri düşünmüyorum bile ithalat ihracat yapanlar tabiki başkalarının geçimlerini saglamakla yükümlü olan kişiler  ben bu olaya maddi olarak bakıyorum geçinmek zorunda olanlar evlenecek olanlar umutlarını baglayanlar aklınıza gelebilecek her türlü şey tek olan Avrupa ülkelerine olmuyor her türlü olay bizede olumsuz olarak dönüyor tek Belçika degil yani......  
Biliyorsunuzki bu olaylara bakamıyorum ama tabiki bu olaylardan çok kar saglayan insanlar var maglisefki onlar bu olayı  moda olarak bakmaya başlamışlar bile ....:( 
İçim neler söylemek istiyor lakin söyleyemiyorum ama şu konudada belirtmek isterim sosyal medya bile TÜRKİYEmizin üzüntüsünü paylaşmıyor çok üzücü biz sürekli cirolarına ciro eklettirelim onların onlar Belçika için veya Avrupada olan olayları paylaşsınlar sadece .....
Belçikanın ekonomisinde sizce bi zarar varmıdır acaba ? TÜRKİYE konu olunca mahvaluyoruz her yönüyle!...
Bu yazılar nazichane fikirlerim hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder