3 Mart 2017 Cuma

GELİN EVİ MODASI

Gelin evi modasııııı en sevdigim  konulardan bi tanesi heleki çeyiz düzüyorsan tam benliksin demektir ne demişler kız beşikte ceyiz sandıkta misali annelerimiz dogdugumuzdan beri evlenene kadar çeyiz işi bitmez  hep duydugumuz bir konudur  ve duyacagımız sizin anneleriniz size nasıl bi çeyiz yapuıyor bilmiyorum lakin benim annem şık ve sade yapıyor  benim tarzım sade genelde annemde tarzımı bildigi için ona göre hareket ediyor yani kızını çok iyi tanıyor ne istedigini biliyor canım benim ALLAH eksik etmesin başımızdan hiç bir zaman
Gelin evi modası deyincede   ne gözde hangi renk moda hangi desen bu sene daha gözdeyse onu yapmaya çalışıyorlar annelerimiz genelde heleki  o sene evleniyorsa  ama daha sonra evlenicekse o senede bişey yapmak pek iyi olmuyor geçmişin modası oluyor gibisinden ama tarzı olan için bu  böyle olmuyor  modası geçmiş diye bişey olmuyor mesela örnek verirsek  osmanlı modası hiç bi zaman geçmez ve geçmicektir aramızda kalsın hiç bi zamanda fiyatları düşmüyor malisef :( ben çok seviyorum osmanlı desenlerini özellikle salonlarda belki ilerde evlenirsem ki dahalık öyle bişey yok ama olucak elbet bi gün o zaman osmanlı salonu yapıcam  :) bunuda buraya yazmıiş oldum ilerde okucam ve duygulanıcam diye düşünüyorum neyse velakin gelin evi modası hiç bir zaman geçmez  bence ilk telaş ve heyecanla alınan herşey güzeldir bu yazımı burda bitiriyorum  diger yazıda görüşmek üzere sevgiler ..:)


görseller alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder