21 Mart 2016 Pazartesi

                MERHABALAR 
Keyifler ne alemde uzun zamandır buralarda yoktum tekrar dönüş yapalım zamanı geldi artık özlemişim yazmayı... ama başladı kafamda deli sorular  tabiki biliyorsunuz ne yazsam soruları , bissürü yazacak şeyler var :) bugün bi konu ele almak gerektiginde açıkcası biraz moda markalarından bahsedelim diyorum:) Moda markası adı altında yaptıkları ve bizlerden yüklü miktarda aldıkları bence cok güzel bi konu sizde öyle düşünmüyormusunuz? 
      Uygun fiyatlara mal edip çok tuzlu fiyatlara sattıkları için ve bunları talep edenleride anlamıyorum ya bende bi sorun var yada alanlar etrafa hayır yapmayı seviyorlar :) malum yaz geldi etraf şenlendi :) Yaz demişken yazın renkleri mükemmel tam beni yansıtıyor,neyse konumuza geri dönelim moda markası deyince benim aklıma direk renk geliyor modelde var tabi lakin artık herşey seri üretim olunca model diye bi kavram kalmıyor  hep düz temel parçalar var tabi bunları o sezonun rengi yapıyorlar farklı birşey üretincede fiyatları sanki çok uygunmuş gibi onları dahada bi tavan yapıyorlar bana çok ters bunlar evet bende bi marka kurmak istiyorum lakin bu kadar fiyat olunca nasıl yapsamda fiyatları çogu kişinin alabilecegi cazip ve moda üzerinden yürütsem diye düşünüyorum baya bi zamandır öyle işte:) İnanın artık diktirmek dahada cazip fiyata geliyor bundan bi 5 sene öncesine gittigimde özel dikim el yakıyordu şimdi ise en uygunu olarak görülüyor:) Zaman işte cabuk geçiyor tekstilciler geçinemiyoruz diye yakınırlar....
Moda markaları keyiflerinden fıstık kırarlar ....
bide şöyle bi durum var kendini moda markası sanıp çogu dergide yer verilir neden diye sordugunuzu kulaklarımla duymuş gibi hissediyorum 1. neden pazarlamaya ayırdıkları bötçe 2. neden ise köklü aile çocugu olmak 3.neden ise nasibiniz ve çok çalışmanız yatıyor bence 
bugünlük bi giriş yaptım inşallah devamı gelicek bundan sonra;
hepinizi kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder