2 Ağustos 2014 Cumartesi

vakko esmod

VAKKO ESMOD
Bugün sizlere VAKKO ESMOD'dan bahsetmek istiyorum.1841 yılında PARİS'de kurulan esmod dünyanın ilk MODA OKULU olma özelligine sahiptir.VAKKO sayesinde artık TÜRKİYE'de 2010 yılından beri faaliyet gösteriyor ,ilk mezunlarını  verdi bile,kayıt yaptırmak için tam zamanı aşagıda verdigim linkle başvuruda bulunabilirsiniz ben vurdum bile bence sizde kaçırmayın VAKKO ESMOD'u.http://www.vakkoesmod.com/
MODA TASARIMI VE YÖNETİMİ DİPLOMA PROGRAMI (3YIL)
MODA TASARIMI VE YÖNETİMİ DİPLOMA PROGRAMI (2YIL)
Arasındaki fark MODA TASARIMI ile ilgili daha önce hiçbir egitim almadıysanız 3 yıllık bir egitim alıyorsunuz program sonunda diplomayı haketiyorsunuz   MODA sektörüyle iç içeyseniz veya daha önce bir egitim aldıysanız 2 yıllık  programa katılmaya  hak kazanıyorsunz bu program sadece sertifika amaçlıdır bilgilerinize. Hafta içi hergün 10:00-13:00 arası MODA TASARIMI  14:00-17:00 arasında ise modelizm dersi veriliyor. Kontejan sınırlı oldugu için elinizi çabuk tutmanızı tavsiye ederim . Her bir ders :2187 kayıt için randevu almayı unutmayın lütfen ,giderken yanınıza  ikametkah ,4 adet fotograf ,son alınan diploma, kimlik fotokobisi,ödeme dekontu almayı unutmayın.
sevgiler: Cemile Bayram 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder