22 Mart 2016 Salı

FİKİR BEYANI
Kocaman bir merhabayla başlamak istiyorum bugün sizlere :)) Sizleri üzmeyecegimi düşünerek çok  sevdiğim ve saygı duydugum tesettürden biraz bahsetmek istiyorum; çevremde o kadar kapalı insan varki tabi bazıları kapalıyım dediginde gerçekten kapalı oluyor ki, çoguda kapalıyım diye geçinenlerden maglisef çok üzücü bi  durum bu :(( Nasıl giyindiklerini veya nasıl davrandıklarını ben yargılayamam ama  gerçekten bazen öyle durumlar oluyorki ben ve muhafazakar insanlar bu durumlardan çok utanıyorlar ki ben bir bayan oldugum halde.


 İlk baş  olarak şu eşarp  gibi bone örten bayanlar çok güzel veya çok hoş bi durumu mu sergilediklerini düşünüyorlar bide onları sosyal agda paylaşıp arkanızdan gelenlere örnek olucaksınız siz güya başta  düzeltmeye çalışın kendinizi moda kavramı adı altında gelip geçici hevesleri bırakın bence... Bu biraz sert bi eleştiri diye düşünmeyin lütfen  bazı kişiler bilerek ve isteyerek insanları din adı altında farklı yönlere götürüyorlar maglisef :(( 
Bu nereye kadar gidecegi belli degil belki ama en azından biraz daha dikkat edebilirler, bunları yapanın çoguda fenomen kişiler bişeyleri başarmış  veya başarmanın yolunda olunlar 
Bu yazılarım sadece nacizahane fikrimdir illaki sizin fikirlerinize uygun olucak diye bişey yok daha çok şey var yazacak lakin yazmak istemiyorum ...
Görüşmek üzere sevgiyle kalın hoşçakalın :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder