2 Mart 2017 Perşembe

hastayken nasıl giyinmeliyiz?

merhaba kızlarrrrrrr  bugün nasılsınız,beni soracak olursanız ben müthişimm gripli gripli geziyorum bir elimde mendil diger elimde ilaç takılıyoruz :) sizlerde benden farklı olan yoktur diye düşünüyorum üzücü olsada neyse gelelim asıl konuya hastayken hastaneye giden kız makyajı diyecektim ki ne diyor bu kız diyebilirsiniz tabikide makyaj degil konumuz kıyafet hastayken nasıl giyinicez diye düşündüm bi an geçen gün bundan yaklaşık 1 hafta  önce filan doktora giderken ne giysem diye dolabın önüne geçip durdum saatlerce düşündükten sonra bi pantolan bi kaban alıp yürüyüp gittik annemle lakin bi an korktum saat beşi geçicek dolap önünde diye :) bu arada bizim buraya yeni doktor gelmiş ama bence boşuna okumuş doktorluga beyin patlatmış erkek manken olsaymış yeriymiş tam görseniz :)neyse ilaç filan yazdı lakin hala geçmedi gribim yatsam geçmiyor gezsem geçmiyor bende bıraktım artık ne halin varsa gör grip :) asıl konuya döncek olursak bişey bulamadım ya dolap önünde çok üzücü ben bide kendime kıyafet dikip giyen biri olaraktan :( duyanlar duymuyanlara  duyurmasın sakın ha lanet bişey bu grip bi bulaştı gitmek bilmedi anlıcagınız :) tek sendemi var diyenlerii duyar gibiyim :) siz nasıl giyinirsiniz bilmem ama vasat bi şekilde giyindim şimdi size fikir olsun diye bi   resim paylaşıcam  bi dahaki yazıda görüşmek  üzere kendinize iyi bakın  sevgiyle kalın :)...



görseller alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder