3 Mart 2017 Cuma

2017 YAZ MODA ŞARKILARI

2017 Favori şarkıları ne derseniz  ben isim versem bile yeticek  insan dinleyince rahat ediyor mutlu oluyor
1: yalın
2:irem derici
3:murat boz
4:ebru gündeş
5:emre aydın
6:ferhat göçen
işte bunları dinleyince insan  çok rahatlıyor  gerçi ben bunları  çok nadir dinliiyorum hatta dogruyu söylemek gerekirse ayda bir desem daha dogru olucak :) şimdi ne dinliyorsun diyorsanız emre aydın dinliyorum :)  ne yazmam gerek bunuda bilmiyorum ebru danmı başlasam yoksa ferhat göçeremi el atsam ama şunuda söylemeden geçmiyeyim  ferhat göçer rafet el roman gibi begendigi kişileri elinden tutup çekip çıkarıyor tanıtıyor begendiklerini öneriyor mesela geçenlerde magazin programında izledim bi doktor arkadaşına destek oldu :) ebru hanımın sesine diyecek tek kelimem bile yok mükemmel ötesi bişey çok nadir seslerden irem derici de hiç azminden vazgeçmeyen bi bayan ve sonunda istedigine ulaştı ve başarılı degilmi tabiki başarılı yalın duz geçerim kendine has tarzı olan ve hiç vazgeçmeyen ve her seferinde mest bırakan aşk şarkıları ile aşıkların ayaklarını yerden kesen biri murat bozda eylenceli ve o ses türkiyenin  
olmazsa olmazlarından diyip yazıyı  burda bitiriyorum sizleri kocaman saygılarımı sunuyorum hoşçakalın





görseller alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder