3 Mart 2017 Cuma

ERKEK SMOKİNİ

Evettt bu yazımızda erkek smokininden bahsedelim diye düşündüm ve karar verdim yazıyorumm :) Smokin deyince akıllara veya aklınıza ne geliyor  beni soracak olursanız şık davetler ,dügünler ,partiler geliyor ve daha bissürü şeyler erkek :smokin  erkegin tam anlamıdır smokin özel gün veya davetlerde gelen herkezin takım elbiseyle gelmesi beklenir e dogal olarak :) bide dügünlerde damatlar giyiyor  smokini bence kravattan daha güzel oluyor  hemde şık duruyor gelinin yanında aklıma geldi niye smokin partileri yapılmıyor acaba  çokda güzel olur erkekler aralarında yapabilir bence bakın size fikir verdim :) Erkek giyim markalarının çogu smokin üretiyor hemde kalitelerini baya yüksek tutuyor bayan nasıl şık giyinmeyi seviyorsa erkekde bi o kadar göz almayı seviyor diye düşünüyorum . bide smokin kiralanabiliyorda  bilginiz olsun sadece gelinlik kiralanmaz sonuçta smokinde özel gün kıyafetidir  bi bayan gözüyle bakınca smokin resimlerde bile güzel duruyor  ,sadece smokin büyüklere degil küçük çocuk veya  bebeklere bile üretiliyor ve özelde diktirebiliyorsunuz size bi kaç görsel paylaşıcam bu yazımıda burda bitiriyorum bi sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :).. 


görseller alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder