26 Ekim 2017 Perşembe

                          Merhabalarrr
Bugün sizlere (patchwork) pesvörk'den bahsetmek istiyorum bilmiyorum sizler nasıl bakıyorsunuz (patchwork) pesvörk'e lakin  ben çokta hoslanmiyorum ince kibar duranlarin bazilarini beğeniyorum onlarda Ender olanlar  zaten, sizler nasıl bakiyorsunuz merak ediyorum aslinda yatak örtülerinde değilde kıyafetlerin bazılarına koyuyarlarya  onlar değişik duruyor albenili  yani :) mesela bende bebek elbisesine yapabilirim çokta güzel olur :) yapınca örneğini  aticam inşallah sizlere (patchwork)  pesvörk yapancı bi kelime galiba tamda bilmiyorum bilen varsa yazsın  lütfen :)  acaba tencere  tabaktada olurmuki (patchwork) pesvörk  bi dusundumde neden olmasın dimi desenli farklı durur hem  ,hemde sık durur gibi geldi  :) Eski insanlarrimiz (patchwork) pesvörkü. Yama amaçlı kullanırlardı  şimdiki bizler içinse moda olsunda yapalım diyenler gurubuyuz galiba  biraz üzülerek ... (Patchwork) pesvörkü nasıl neyse kullanırsanız kullanın aynı kumaş türünden olmak zorundadır çünkü farklı bi. Kumaş biri ince biri kalın ne kadarda kötü olur dimi biri sallanır biri tok durur gibi vs. Kıyafet dikiyorsunuz yetmeyince kumastan kalanla minik minik kesip  birleştirip  kıyafete   monte edince veya yırtılinca yirtilan yere dikip hem süs olur hem de moda patchwork olur :) benden bu günlük bu kadar  bi sonraki yazıda girişmek üzere kendinize iyi bakın sevgiler :)







ki
Resimler görsel alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder