29 Aralık 2014 Pazartesi

Moda Pazarlaması

MODA PAZARLAMASI
Moda olan her şeyi  pazarlamak aslında biraz daha zordur. Geçici ürünler oldugundan ötürü bu durum  karşımızdaki kişide soru işareti bırakabilir, gerçi birazda alım gücüne bağlıdır. Örnek olarak Yeni sezonda almayı düşündüğü    bir parçayı Bi dahaki sezon giyip giyemeyecegini düşünen insan için o parçaları almak pek parlak bir fikir olmayabilir ,ama biraz daha  lüx tüketimi destekleyen kişiler  için pek bir sorun olmaz giyip atabilir. Asıl olan modayı kimlere ve nasıl pazarlamayı düşündüğümüz hedef kitlelerimiz olduğu için her sektör kendi içinde pazarlama yöntemlerini başarılı bir şekilde yapıyor çok nadir istisnalar olumsuz olabilir. Moda olan giysileri almak değil önemli olan akıllılık yapıp pazarlama stratejilerine kapılmamaktır ,çok yazıkki bizde bu tip durumları düşünemeyiz daha doğrusu düşünmek istemiyoruz. Param var alırım kimse karışamaz mantığıda var biraz :)) ülkemizin gelir başına düşen gelire bakan kişiler bu durumu iyi anlar , açız , maaşlarımız yetmiyor , geçinemiyoruz gibi sözlere katılmıyorum ben genelde bütçene göre gidersen hiç birşey olmaz bence nacizhane fikrimce , he şöyle bi durum olur   ,Üniversite okuyan çocukların vardır o zaman sözüm size değil . Ne yaparsanız yapın veya tasarlayın iyi bir pazarlama yapamazsanız işiniz yaş biraz. Pazarlama deyince aklımıza bide markalaşma geliyor.   Aldığımız ürünlerin çoğu  zincir mağazaların pazarlama taktiğidir kaliteli diye pazarlarlar Bizde devasal markadır diye tüketiyoruz bu kadar basitleştirdik  durumu biz aslında ...              
 sevgiler  Cemile Bayram


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder