30 Temmuz 2014 Çarşamba

MODADA MARKA OLMAK

MODADA MARKA OLMAK

 Bu yazımda çok sevdigim kitaptan bahsetmek istiyorum  sizlere  , o kadar degerli ve bilgi verici kitapki içerigini anlat anlat bitmez.ilkbaş olarak  modanın oluşu modanın döngüsü ile başlıyoruz, daha sonrasında tarihi moda markalarının hikayeleri geliyor ilk olarak aklıma ve tabiki bu gelincede CHANEL,DİOR, DİESEL,H&M,ZARA,HARVEY NİCHOLS, PİERRE CARDİN,LAURENT gibi markalar :)) bunlar lüks oldugu kadar çok kaliteli oldukları içinde tarihi süreçlerinin oluşumu çok kolay olmamıştır ve şimdi size bu markaları anlatmak isterim ama bunlar bidahaki yazımda anlatacagım.Şimdiki asıl konum marka olmak isteyen kişilere oluşum aşamasını anlatan bu kitabı tanıtmak ,ben çok sevdim sizde seveceksiniz eminim :)) Yazarı MARK TUNGATE dir 2005 yılında çıkmıştır. 

MARKA olmak isteyen kişiler muhakkak okumalı bence diger devler meydana nasıl geldigini okuyarak bizde üstüne katarak  daha iyi sonuç alırız +çok faydası olucak :)) şimdi sizlere kitaptan bi kaç kare paylaşacagım  ben bittim resimlere hangi duyguyu vermek istedigini çok güzel anlatmışlar bence...

Kitapda okudugum kadarıylada MARK  beyde çok şaşırmış ve zevkle yazmış kitabı hiç bir bilgisi yokken modayla alakası olmayan kişi bile bu kadar degerli bilgilere ulaşabiliyorsa gerçi yüzyüze yapmış bütün kitapda yazdıklarını ama çok başarılı kısacası.

Yarın sizlere o muhteşem hikayesi ile chanel hakkında bilgi vericem. 

Bu günkü yazım bu kadar yarın  görüşmek dilegiyle kendinize çok iyi bakın  :))

sevgiler :Cemile Bayram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder